بررسی بخارشوی جانتک مدلJ207+
نوشته شده توسط : ارغوان

جانتک ساخت کدام کشور است ؟

آیا میدانید که جانتک ساخت کدام کشور است ؟ در واقع جانتک یک برند نیست . حتما همه شما نام برند پر آوازه ژانومه را شنیده اید . در واقع جانتک زیر مجموعه برند ژانومه است . ژانومه یک کمپانی ژاپنی است که در حوزه تولید چرخ خیاطی بیش از چند دهه است که فعالیت میکند و در اکثر کشور های دنیا نمایندگی فعال دارد . کمپانی جان و مه در ایران نمایندگی اصلی ژانومه در ایران است که جانتک نیز یکی از زیر مجموعه های آن است .در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

معرفی بخارشوی جانتک مدلJ207+

گردگیری و تمیز کردن سطوح وقت بسیاری به خود اختصاص می‌دهد. اما با استفاده از ابزار کارآمد می‌توان این کار ملال‌آور را لذت‌بخش کرد. بخارشوی جانتک مدل J207+ وسیله‌ی بسیار مفید با کارکردی آسان و راحت است. این بخارشوی مخزنی با ظرفیت ۱.۵ لیتر از جنس استیل ضد زنگ دارد و دارای نشانگر آماده به کار می‌باشد. مدت آماده شدن برای تولید بخار ۵ دقیقه است که می‌توانید به مدت ۴۵ دقیقه از دستگاه برای تمیز کردن سرامیک، موکت، فرش، پارکت، و یا اجاق گاز و شیشه استفاده کنید . بخارشوی جانتک مجهز به هشداره میزان آب است که در زمان استفاده میزان مصرف آب را به شما اطلاع و از سوختن بخارشوی جلوگیری می‌کند. همچنین بخارشوی جانتک مجهز به قفل ایمنی کودک و در‎پوش ایمنی است که در زمان استفاده از آن، از احتمال سوختگی توسط دمای بالای بخار جلوگیری می‌کند. قدرت فشار بخار ۴ بار است که برای بخارشوی‌های خانگی قدرت تولید بخار مناسبی می‌باشد. توان این محصول ۲۰۰۰ وات است که این میزان باعث می‌شود در مدت زمان کمتری دستگاه بخار تولید کند. بخارشوی جانتک دارای سری‌های مختلفی برای تمیز کردن انواع مختلفی از سطوح می‌باشد. به همراه این بخارشوی یک بخار شوی‌ دستی با ظرفیت ۳۵۰ میلی‌لیتر است که از ابعاد و وزن کمتری برخوردار بوده و بیشتر برای تمیز کردن گاز، سرویس بهداشتی، کاشی های آشپزخانه، کابینت و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. همراه این محصول کیف لوازم و قطعات عرضه شده است. همچنین از قابلیت‌های دیگر این بخارشوی اضافه کردن آب در هنگام کار است.

 

 

بخارشو جانتکJ207+

بخارشو جانتک J+203 یکی از پرفروش‌ترین انواع بخارشو است. از بخارشو برای نظافت کف اتاق سنگی و سرامیکی و همچنین دیوار و سطوح چوبی می‌توان بهره برد. بخارشو همچنین انواع لک و چربی را می‌تواند پاکسازی کند. همچنین برای اتوکشی پرده‌ها و تمیز کردن شیشه و آینه می‌توان از آن استفاده کرد. علاوه برآن به همراه این بخارشوی یک بخارشوی کوچک دستی عرضه می‌شود که برای استفاده‌های دم دستی و جزئی می‌توانید از آن بهره ببرید. ضمنا دارای تعدادی برس و پارچه جهت نظافت آسان‌تر است. بخار شوی جانتک j207 پلاس، بخارشوی قوی با توان 2000 وات و فشار بخار 4 بار هست.بخار شوی جانتک j207 پلاس،از این بخارشو برای تمیزکردن و ضدعفونی انواع سطوح کف و دیوار، آشپزخانه، سالن، اتاق خواب و همینطورنظافت لوازم و اشیاء مقاوم در برابر بخار آب مثل شیرآلات سرویس بهداشتی، اجاق گاز، شیشه و … نیز می توانید استفاده کنید.بخار شوی جانتک j207 پلاس، همراه این بخارشوی یک دستگاه بخارشوی کوچک دستی و کیف لوازم و قطعات عرضه شده است.بخار شوی جانتک j207 پلاس، از ویژگی های دیگر این بخارشوی قابلیت اضافه کردن آب در هنگام کار است.

 

 

مشخصات بخارشو جانتک مدل J207+

مشخصات بخارشو جانتک J+203 را درادامه بررسی می‌کنیم. این بخارشوی تولیدی برند ژانومه است. توان مصرفی این دستگاه 1800 وات است. اما از حداکثر توان مصرفی 2200 وات بهره می‌برد. وزن تقریبی 8 گرمی دارد و بسیار سبک است. ابعاد 35*15*20 سانتی‌متری دارد. طول سیم آن معاد 2.7 متر است. ظرفیت مخزن آب آن معادل 1.5 لیتر است. در هربار استفاده حدودا 45 دقیقه می‌توانید از آن استفاده کنید. برای شست‌وشوی زمین، دیوار و شیشه می‌توانید از آن استفاده کنید. علاوه برآن دارای یک بخارشوی کوچک دستی است. ضمنا دستگیره‌ای پلاستیکی برای جلوگیری از پیچ و تاپ سیم دارد. دارای تعدادی پارچه برای نظافت بهتر است. سری مخصوصی برای نظافت گوشه و کنار و درزها دارد. سری مخصوصی برای نظافت شیشه و آینه و پنجره دارد.

 

خرید بخارشو جانتکJ207+

برای خرید بخارشو جانتک J+203 توجه به فاکتورهایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، به کیفیت خریدتان کمک می‌کند. توان مصرفی بالا در خرید بخارشو از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه برآن هرچه امکان شست‌وشوی اقلام بیشتری را بدهد، طبیعتا توانایی بیشتری را نیز دارد. داشتن تعداد برس بیشتر برای پاکسازی گوشه و کنار و شیشه و سرامیک و پارچه، مزیت محسوب می‌شود. ضمنا داشتن بخارشو کوچک دستی در کنار بخارشوی اصلی بسیار مهم است. زیرا در بسیاری از مواقع غیرضروری و جزئی می‌توانید از آن استفاده نمایید. ضمنا هرچه مخزن از ظرفیت بیشتری برخوردار باشد، از پرکردن مداوم آب برای ادامه شست‌وشو جلوگیری می‌کند.

 

 

 

خدمات پس از فروش بخارشو جانتک در تهران

اطلاعات نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش بخارشو جانتک در کارت گارانتی کالا درج شده است. اگر به تازگی بخارشوی جانتک خود را خریداری کرده اید، می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی، تعمیرات بخارشوی جانتک را به صورت رایگان از نمایندگی های رسمی دریافت کنید. توجه داشته باشید که آی پی امداد تعمیرگاه مجاز بخارشو جانتک بوده و وابسته به نمایندگی رسمی این شرکت نمی باشد.

 

 

عیب یابی مشکلات بخارشو جانتک

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای بخارشو جانتک به وجود می آید، رایج است. در ادامه برخی از موارد مشترک بین بخارشوها را برایتان آورده ایم.

رفع مشکل نشتی بخارشو جانتک

  • شل بودن پیچ های بدنه
  • درز و شکاف روی بدنه
  • وارد شدن ضربه به مخزن و ایجاد ترک روی آن

عیب یابی بخار نکردن بخارشوی جانتک

  • کثیفی و خرابی فیلتر
  • عدم نصب صحیح مخزن بخارشو
  • عدم وجود آب کافی درون مخزن بخارشو

تعمیر مشکل روشن نشدن بخارشوی جانتک

  • اگر بخارشوی شما شارژ است حتما میزان شارژ باتری را بررسی کنید روشن نشدن ممکن است به علت کمبود شارژ باشد. بخارشو را شارژ کنید و دوباره تست کنید.
  • در صورتی که بخارشو برقی است و روشن نمی شود ابتدا پریز برق و سپس کابل و اتصالات  را بررسی کنید. در صورت نیاز با استفاده از مولتی متر برق رسانی را چک کنید.

رفع مشکل کار نکردن اسپری بخارشو جانتک

  • خراب شدن تسمه
  • خراب شدن دکمه اسپری
  • مسدود شدن اتصالات و نازل‌های بخارشوی

عیب یابی کاهش قدرت تمیز کنندگی بخارشو جانتک

  • عدم وجود مقدار کافی و شوینده مناسب در مخزن
  • کثیفی فیلتر
  • خرابی نازل‌ها و پوسیدگی واشر
  • برای از بین بردن تمام رسوبات دستگاه بخار سرکه سفید را با آب مقطر یا آب تصفیه ‌شده مخلوط کنید و درون مخزن ‌بخارشوی بریزید.

 





:: برچسب‌ها: بررسی بخارشوی جانتک مدلJ207+ , کیفیت بخارشوی جانتک مدلJ207+ , مشخصات بخارشوی جانتک مدلJ207+ , قیمت بخارشوی جانتک مدلJ207+ , خرید بخارشوی جانتک مدلJ207+ , گارانتی بخارشوی جانتک مدلJ207+ ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: